AJOFM Gorj: Proiectul „Eficientizarea serviciilor furnizate către cetățeni prin utilizarea instrumentelor moderne T/C”

In data de 17 decembrie 2014 a avut loc conferinta intermediara organizata in cadrul proiectului ,,Eficientizarea serviciilor furnizate catre cetateni prin utilizarea instrumentelor moderne T|C (servicii de tip „self-service”) lD 130045, proiect implementat de catre Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Gorj, in calitate de beneficiar, in parteneriat cu SC Siveco Romania SA ( partener 1 ) si SC B.V. McCann-Erickson SRL ( partener 2 ).

In cadrul evenimentului au fost prezentate evolutia proiectutui dupa primul an de
implementare, rezultatele obtinute pana in acest moment si planul activitatilor ce se vor
desfasura in perioada urmatoare de implementare, pentru atingerea indicatorilor propusi.
Rezultatele oblinute se concretizeaza prin:

– achizitionarea si instalarea echipamentetor informatice si prin realizarea site-ului
proiectului in proportie de 90%, urmand si fie populat cu materialele de comunicare;
-aplicarea unui numar de 443 chestionare persoanelor care solicita servicii de ocupare in
cele 4 agentii judetene, din care: 80 chestionare aplicate la AJOFM Teleorman, 35
chestionare aplicate la AJOFM Valcea, 102 chestionare aplicate la AJOFM Dolj si 223
chestionare aplicate la AJOFM Gorj), fiind obtinute informatii ce stau la baza studiilor de analiza si prognoza a pietei muncii si a studiului de impact al proiectutui, aceste studii fiind in lucru, urmand a se finaliza in luna decembrie 2014.
-realizarea platformei de consiliere (Web-site proiect) in proportie de 70%, urmand a fi
instalat pe serverele achizilionate in proiect si sa intre in proces de testare. Se are in
vedere finalizarea acesteia in luna februarie 2015, astfel incat in luna martie 2015 sa intre
in stadiu de instruire si utilizare.

Prin imptementarea proiectutui se urmareste cresterea gradului de satisfactie a clientilor
care se adeseaza SPO-urilor din cete 4 judete, lucru care rezulta automat si prin cresterea
calitatii serviciilor prestate.

In anul al doilea de implementare, vor fi instruite 60 persoane pentru utilizarea paltformei web si se vor aplica din nou chestionare (minim 400 pentru toate cele 4 agentii sprijinite), pentru realizarea studiului de impact al proiectului, astfet incat sa se determine gradul de satisfactie al cetatenitor si nu in ultimul rand gradul de eficientizare a serviciilor oferite.

Prin proiect sunt sprijinite 4 agentii de ocupare (Valcea, Gorj, Dolj, Teleorman) in
modernizarea si eficientizarea acestora, prin crearea unei platforme Web.  Un numar de 60 de angajati ai serviciului public de ocupare (SPO) vor fi instruiti pentru a folosi acest sistem de tip „self-service”. Vor fi efectuate 2 studii si prognoze nationale a schimbarilor pe piata fortei de muncă. De asemenea, in cadrul proiectului se urmareste si o mai buna vizibilitate a SPO si a serviciilor oferite prin actiuni de comunicare.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 si are o valoare totala de 12.059.832,04 lei, din care 9.044.874,03 lei reprezinta asistenta financiara nerambursabila din partea Uniunii Europene, iar 3.014.958,01 lei reprezinta contributia beneficiarului.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Comentariile pe care le considerăm nepotrivite ( de exemplu NECIVILIZATE, ACUZAȚII, INJURII sau CALOMNII împotriva unor persoane fizice sau juridice, pro sau contra unor POLITICIENI sau PARTIDE POLITICE, XENOFOBE, SPAM, OFFTOPIC, FLAME, ILEGALE, ADULT) vor fi șterse sau vor fi editate. De ce este necesar acest regulament ? Fiindcă dorim o comunicare constructivă, dar legală și pozitivă, o altfel de mentalitate, o comunitate de prieteni în care să ne reîntoarcem întotdeauna cu plăcere. Mulțumim pentru întelegere.